Snark

Så gick det med den önskan. Sov sämre än på länge. Vaknade flera gånger och vid 4 gav jag upp och la mig på soffan, fullt påklädd under en teddyfilt. Ja jag fryser...något extremt! 

Huvudvärken är kvar och halsen känns. 😩

Nu sitter jag här under filten med mitt morgonkaffe och försöker samla lite krafter då jag ska åka och jobba idag. Men helst av allt vill jag stanna kvar under min filt...den är sä varm och skön...detta kommer bli spännande dag....
Nä. Orkar inte skriva. Vill i alla fall önska er alla en super bra onsdag!

Permalink Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Du ska ju inte åka å jobba när du mår som du gör :( du måste tänka på dig själv plus andra som du kan smitta.

Krya på dig kram!

Svar: Äsch. Jag åkte...städade en våning plus lite till..gav upp och åkte hem. 😉
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon älskade dotter!
Du kanske äe allergisk?
<3 <3 <3

Svar: Allergisk emot vad?
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Det är vår nu. <3 <3

Svar: Ja det vet jag. Men feber ich halsont brukar jag inte få av våren. 😂❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback