Snart kaffe...

...så skriver lite i väntan på att det ska bli klart.

Hade svårt att somna igår. Kvällen började med illamående. Att jag var svintrött hjälpte inte till. 😕
Vi gick ner i sovrummet relativt tidigt men själv kunde jag inte somna. Runt midnatt kände jag magsmärtor komma så skyndade mig upp för ett glas mjölk och en smörgås. PUST...jag hann innan det blev riktigt illa den här gången! 
Så nu känner jag mig lite trött, lite sliten så måste säga att det är lite skönt att kunna ta det lugnt idag.
Ska börja dagen med ett morgonmöte i stan, vid 8.30 börjar det. Sen blir det hem och dola lite grann. Fixa lunch till idag och matlådor tills imorgon. Resten av dagen ska jag nog försöka njuta av solen...enligt mobilen ska det bli helt okey väder idag, så lika bra att njuta ordentligt! 

Men nu är nog kaffet klart så ska ta mig en mugg, spela lite på mobilen och sen göra mig iordning. Önskar er alla en super fin tisdag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback