Somnade...

...så blev inget mer skrivet igår.

Men jag hoppas ni alla hafe en underbar fredagskväll!?
Här blev det lite filmmys med flickorna. Vi såg en film om Jack Frost mfl.
Måste säga att jag tyckte den var bra. Mysig, spännande och rolig!
Betyg: 🎬🎬🎬🎬 

Till filmen blev det lite chips och dricka. Maken hittade några vi ej provat innan med lime och svartpeppar.
Och då valde jag att köpa några chips vi vet att vi gillar också...ifall att! 😉
Men de "nya" var faktiskt goda. Eller ja...Juliette tyckte de smakade brustablett! 😂😂😂
Jag själv känner inte mycket smak med denna snoriga/täta näsa...men de gick ju ner så de var säkert goda! 😜

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback