Sorry

Har tänkt tanken på att skriva flera gånger, men hela tiden dykt upp något annat.

Först gick hela morgonen åt till att leta avslutningskläder till tjejerna på nätet...nu har flickorna hittat lite de gillar, men har då beslutsångest delux! 😂

Juliette väljer mellan dessa:

Fast tror hon vill ha vit och inte mintgrön...även om jag tycker den mintgröna är somrig ich väldigt fin. 😉



Emilia står mellan dessa klänningar:



Eller denna toppen och kjolen:



Och självklart vill hon ha en sommarhatt till:


Dock hittade Emilia en jättefin vit klänning bland Juliettes avlagda kläder så det lutar åt att hon vill använda den, med hatt så klart! 
Och sen toppas allting med hennes fina bikerjacka hon köpte själv för ett tag sen! 😍

Ska bli spännande att se vad de väljer! 😂
Sen är det bara sonen kvar. Men han vet ungefär vad han vill ha, både till balen och avslutningen, så med honom blir det att springa i affärer och helt enkelt leta! 😉
Måste öven köpa hans avslutningspresent, slutar man 9:an och tar grundenten med bra betyg, så förtjänar man något extra. Och nu vet jag vad han vill ha och behöver (men inte vill önska sig högt) så då får det lov att bli det också. Ska bara se vilka som vill vara med och betala samt hur mycket de vill lägga så jag kan avgöra vilken jag ska köpa! ☺

Efter frukosten blev det att rensa garderober. Jag skulle rensa min, men slutade med att vi rensade Emilias och Juliettes istället. Samt kartongerna med det som ej passat innan. Så nu har barnen nästan helt nya garderober och behöver bara underkläder, byxor, leggins och kanske något par skor! *gött*
Sen blev det att fixa mat. Vi glömde bort tiden lite så började först vid 13.45 med maten idag. Men ingen som gnällde eller liknande så det funkar. På menyn idag stod det Sambalgryta med tagliatelle. Normalt gör jag den med fläskfilé men varit så mycket kött ett tag så gjorde på kyckling för Emilias skull. 
GOTT var det och åt MASSOR gjorde dem!
Trots detta fick jag ut en hel del matlådor också! Så skönt då det antagligen kommer bli mycket jobb till veckan. 😉

Och nu väntar jag mest på att klockan ska bli 17, då blir det ner till andra delen av parken för att hämta 2 mattor jag fått gratis på facebook! 😆
Så glad över detta!

Sen vet jag inte vad man ska hitta på förutom att se till att alla väskor mm är packade och klara inför morgondagens jobb och skola. Samt se till att alla barnen blir klara med sitt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback