đŸ· Super Trevligt! đŸ·

Satt och spelade lite pÄ mobilen och fick en sms inbjudan av en vÀninna.

SÄ min kvÀll har spenderats hos henne med lite vin, massor av skratt och prat.
Och hon Ă€r bloggare som mig och var ju tvungen att fota sitt vinglas..sĂ„ jag fotade henne, fotandes just sitt vinglas. 😂
P.S. 
Hennes blogg hittar ni hĂ€r: 
http://finest.se/marinette/
D.S.

đŸ·đŸ·đŸ·
Tack Marinette för inbjudan och för en jĂ€tte trevlig kvĂ€ll! ❀
Detta fĂ„r vi göra om snart igen tycker jag. Fast dĂ„ bjuder jag pĂ„ vinet! 😀
đŸ·đŸ·đŸ·


Maken kom tillbaka hem, eller ja...tlll gtannarna dÄ jag var dÀr, rÀtt snart dÄ de inte godkÀnde att de lagade pÄ plats, utan de mÄste lyfta ner. SÄ istÀllet blir det jobb för honom imorgon nÀr de Àr klara med förberedelserna.
SĂ„ han fĂ„r sova inatt i alla fall. Gött det! â˜ș
Emilia sover gott i sin sĂ€ng. Theodor sitter vid sin dator, spelar och kĂ€kar daimstrutar, och Juliette gör sig klar för natten dĂ„ hon ska upp imorgon för att Ă„ka till Bergvik med en kompis.
Jag sjĂ€lv...ja jag lĂ€ngtar efter ostbĂ„gar, godis och slappa till tv eller liknande...meeeeen...det kĂ€nns som om klockan Ă€r lite mycket för det just nu och kĂ€nner dĂ„ att har jag klarat mig utan hela dagen sĂ„ kanske jag klarar mig resten av kvĂ€llen med!? 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback