Underbara sol!

Det är så härligt att himlen är klarblå och solen står högt.  😎

Jag blir lite sugen på att ta en lugn tur i stan och bara njuta. Men det får bli vid ett annat tillfälle   i framtiden! 😂

Imorse var jag på överlämningsmöte. Det gick bra och fick chansen att lägga upp en besöksplanering också! Skönt då jag tänkt på det ett tag men tiden har inte riktigt räckt till.
När jag kom hem fixade jag med disk och chattade med Theodor...han behövde lite uppgifter för att kolla sitt efterlängtade besked.
Och nu vet han...och vi! 😉
Det preliminära antagningsbeskedet är positivt! 😆 Självklart!
Jag trodde heller inget annat då han har riktigt fina betyg som gett höga poäng.
❤💖❤💖❤
Älskade unge! Jag är så stolt över dig! Du kommer att klara dig alldeles utmärkt i livet och jag vet att du kan gå hur långt som helst oavsett vad du väljer att ta till dig. 
💖❤💖❤💖



Utöver detta har jag inte gjort så jätte mycket. Spelat lite på mobilen och lagat mat.
På menyn idag stod det: Stekt fläskkotlett, kokt potatis, kokta ärtor & morötter med brunsås.
Så jävla gott!

Nu är dagens måsten klara...tror jag. Så får se vad eftermiddagen har att erbjuda!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback