Vad mer kan gå fel?

Vilken jävla dag!

Näsan är bomtät...nässprayen är slut. 😕
Händerna är snustorra...glömde köpa ny handkräm. *typsikt mig* 😣
Emilia kom hem från skolan och hade inte ätit...så fick laga mat i alla fall. 😂
De andra två kom hem och hade inte heller ätit...jag gav upp och de fick nöja sig med pirog eller panpizza!
Emilia krånglade med att städa sitt rum...så jag drog ut antennkabeln.
Då ställde hon ultimatumet: "Jag tänker inte städa förräns du sätter i antennkabeln!". ..jag svarar..."du får den när du städat klart". 😥
Frös så jag skakade och var rätt varm, så drack kaffe och tog en ipren....fick skitont i magen. 😭
Så 1 timme och ca 15 minuter senare har det mildrats...men är fortfarande inte helt borta.

Så...

Magsmärtor

VS

Feber?

Jag väljer feber!!! Som det varit den sista tiden kommer jag aldrig våga äta Ipren igen! 😡

Men...jag har i alla fall hunnit tvätta åt lilltjejen och vi har fått på sommardäcken på fälgarna och sen på bilen. Eller ja...maken har gjort det tillsammans med en granne. Jag själv öppnade bara förrådet och la en presenning i baksätet. 😂

Tack snälla Tomas! Vi uppskattar din hjälp massor och imorgon kommer vi med betalningen! 😆🍻

Nu ligger jag i soffan, halvdöd, helt spänd. Magsmärtorna vill inte riktigt ge med sig så är fruktansvärt svårt att koppla av.
Men har inte tid att slappa just nu ändå med tanke på att det är dags att natta lilltjejen! ❤ 
Säger bara en sak: FY F-N vad gött att det är helg för mig nu. Ska vila så mycket jag bara kan (mellan de olika måstena man inte kommer ifrån) och verkligen försöka kurera mig ordentligt från allt! 😩

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback