Vanilj Latte...typ

Efter maten blev det lugnt en stund. Bara sitta på altanen, småprata med älsklingen och sen kollat lite reklam.

Efter en stund kom grannen på kaffe. Skulle vara extra snäll och bjuda på vaniljlatte...hmm...blev vanilj kaffe med uppvärmd mjölk. 😂
Tydligen var det så länge sen jag använde min stackars mjölkskummare att batterierna hade läckt i den...vilket självklart resulterade i att den är trasig. 😢
💣 R.I.P 💣

Efter detta trevliga kaffebesök blev det lite mer koll i reklam för att påbörja en inköpslista. Sen kvällsmat, disk och nu sitter jag mest och funderar över om jag ska lägga in vår vikta tvätt i garderoberna? Ta en dusch? Eller om jag ska fortsätta leta efter de perfekta blommorna till uteplatserna?
Många val...och vet ingenting! 😉
Vill så mycket just nu. Vill göra saker. Inreda. Och få iordning. Så lite möjligheter för tillfället ..det gör mig deprimerad!
Måste nog verkligen ta tag i mig själv och hitta något roligt att göra...
Men nu ska jag få liten klar för natten!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback