Zzzzz

Maken är hemma, liten sover och de stora redo för natten. Kvällsmaten är uppäten  (inte allt då) framför tv:n i vardagsrummet. Gott var det!
Extra gott med Melon...och äppeljuice (billig på Konsum denna vecka för dig som är medlem: 2L Bravo juice för endast 15kr, max 2 st per hushåll) och det var inte fy skam med nygräddad minibaguette heller!
Resten då...orkade jag inget av! 😂 

Och nu har vi krupit ner i sängen för natten så fortsätter glo på tv tills jag somnar...
...och hoppas på en natts god sömn utan avbrott. 😉
......
Sorry...detta inlägg skulle postas mellan 21-21.30 tiden men somnade med mobilen i näven.
Blev precis väckt av liten som har klåda, så var bara att kliva upp och följa med henne till rummet för att titta. Dock såg jag inget direkt så har precis bäddat om henne och krupit ner tillbaka i min säng.
Maken sussar så gott och jag själv hoppas verkligen jag lyckas somna igen, utan större besvär, och åter igen hoppas jag på en god natts sömn...utan avbrott! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback