Äntligen kväll!

Flickorna lekte frisörer förut. Emilia var då frisör och Becca var kund. Sååå söt! 😍
Dock tyckte hon nog inte riktigt om alla gårdekorationer, och sen att hon var extremt trött gjorde inte saken bättre...då får man se lite butter ut. 😂

Efter detta var det en del utelek, innelek och olika saker för att försöka hålla ett någorlunda bra humör. Inte lätt när man är liten och trött. 😴
Men tillslut kom kvällen och det blev dags för ett kvällsbad...gissa om det badet var efterlängtat!?
Tror det var det enda ordet hon "gapade om" under den senare delen av kvällen. 😂

Dock badade hon inte lika länge som de andra gångerna. Utan kom upp redan efter 20min. Dock fortfarande för tidigt för att sova så fick bli filmmys i soffan samtidigt som jag fick "leka frisör" och göra lite flätor på henne. Pilligt värre men ack så duktig!
Sött blev det och längtar efter morgonens lockiga resultat. 😀❤

Sen såg vi klart filmen, borstade tänderna och nanna kudden med välling. Klockan blev t.om närmare 19.30 tack vare fiömen och flätorna. Och självklart tvärsäckade hon. Så jag passade då på att ta in Theodors tvätt (då det började regna), sen har jag satt igång en maskin med Beccas kläder innan jag fick massage av maken. DET var gudomligt för min rygg kan jag lova!

Och extra skönt blev det med en lång och varm dusch efter. Man riktigt känner hur mycket mjukare man är. 😆

Så nu sitter man här med håret lindat i en handduk, med pyjamasen på och smaskar på lite godis. Tycker lätt jag gjprt mig förtjänt av några bitar efter dagens skrubbande av köksskåp! 😉

Och nu ringer sonen så måste sluta!
Tack och hej, sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback