En busstur

Ja ni, blev ingen grovstädning här hemma. Istället blev det en busstur för att inhandla kompletteringen till Theodors present fär att sen komma hem lagom till att laga lunch. Varmkorv med bröd och mycket Johnnys senap fick det bli! 😆

Något avsnitt på datorn och tvätta upp de sista sängkläderna. Skulle tvätta våra handdukar med, men finns ingen plats att hänga dem så det får bli imorgon!

Sen fick det bli att fortsätta planeringen av presenter och julklappar samt jobba vidare på min önskelista. Det tar sig! 😉
Strax därefter kom alla barnen hem så lite uppackning och mellanmål, en knäckemacka och ett glas med iskall mjölk! *mumma*

Efter mellanmålet tog jag med mig Emilia till stan för inköp av nya skor, de vi köpte sist kunde hon inte gå i och de hon hade har tydligen gått sönder i sulan...på bägge! 😂
Fick bli ett par billiga på rean så länge. 99kr...som hittat! 😃

Väl hemma tog tjejerna ett härligt bad och jag själv fixade kaffe och fikade med Malin. En härlig stund i värmen på altanen med massor av prat om inredning och renovering. Har massor av nya roliga ideér, nu ska man bara få dem att gå ihop och leta. *hoppas*

Sen var det kväll, dags för kvällsbestyr för att få Emilia klar för natten och i säng. Juliette tog en promenad under tiden och när hon kom hem plockade jag hennes ögonbryn. Skulle behöva ta mina med, men Theodors igår och Juliettes odag...det är den koncentrationen jag orkar med just nu. 😂

Efter detta gick hon och la sig och vips så var denna dagen över och barnens sommarlov är slut för denna gången. Imorgon är det tillbaka till skolan och vardagen välkomnar jag med öppen famn! 😀

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback