Förmiddagstur

Tog mig en busstur till Netto ocj för första gången på väldigt, väldigt länge tog jag god tid på mig där inne och verkligen tittade på sortimentet! Kändes lite skönt då jag annars bara "springer" igenom och knappt ser något alls.
Visst...nu fanns det inte jätte mycket. Men fick mina billiga rengöringsmedel och barnen fick sina chips och sitt godis och som bonus fick jag då fler guldmärken! 😆
Inte långt kvar nu tills jag kan köpa de köksknivarna jag vill ha! 😀😁

Så nu håller jag på med lunchen till mig samtidigt som jag skriver till er. Försöker även hitta ett recept på någon gryta. En RIKTIGT GOD och även MUSTIG gryta med antingen fläskkött, lövbiff eller kyckling. Men det här med att leta recept är som att försöka hitta en speciell droppe med vatten i ett hav för det finns verkligen MÄNGDER! *suck*
Så jag ger det ett försök med att efteelysa något riktigt smarrigt hos er, mina kära läsare. 😄

Men nu...fortsätta med min lunch. Magen knorrar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback