Lat?

Blev varken grovstädning eller tvättning av handdukar av idag. Så är det då det kallas att vara lat?
Istället såg jag någon b-film (efter lunchen) i väntan på barnens hemkomst från skolan. Sen blev det mellanmål och planering.
Planeringen var rolig då jag hittade det perfekta blocket till hjälpmedel på Netto idag när jag var där. 😆

Sen kände jag att jag måste komma ut, trots min äventyr med bussen de sista dagarna, så fick bli en rejäl powerwalk. Om jag räknat rätt så har jag gått nästan 9km, och så töntig som jag är så kunde jag lika gärna köra lite pokémon GO samtidigt så mina ägg kläcker och så blir det lite roligt...trots att det tar död på batteriet i ett nafs. 😂

Kan ju tillägga att promenaden känns i ryggslut, ben och axlar (dålig hållning jag vet), så när jag hade fått Emilia klar för natten och ner i sängen så tappade jag upp ett bad för att riktigt mjuka upp mig ordentligt.

Tror dock proppen inte sitter som den ska gör vattnet bara rinner ut hela tiden!!! 😠
Så får nog avsluta detta inlägg och kolla upp felet, så jag sen kan koppla av ordentligt en liten stund.
Sen får vi se om jag kanske orkar mig på mina egna ögonbryn ikväll...och kanske lite snnan rolig egenvård. 😉

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback