Natti Natti

Efter en "lugn" eftermiddag med tvätten för min del, tjejerna som målat naglar mm och en hel del sol och värme så fortsatte jag kvällen med hudvård och noppa ögonbryn på Theodor. 😂
Underbart att han tar hand om sig så bra som han gör, men udda på samma gång...speciellt i hans ålder.
Oavsett så älskar jag att han är den han är! ❤😍

Resten av kvällen har spenderats i soffan med maken, chipspåsen och en film. "Crimson Peak"...så udda, dålig...
Betyg: 🎬🎬

Nu är i alla fall den här dagen slut. Helgen är över och imorgon är det jobb för maken.
Flickorna har två dagar kvar på sommarlovet och sonen....ja han åker till skolan.
Första skoldagen på gymnasiet!!!
Kan fortfarande inte fatta att min lilla kille ska börja gymnasiet! 😨
Känns roligt, sorgset, udda men bra på samma gång. 👀
Men önskar allt att tiden inte gick så himla fort. 😉
Så nu tänker jag bädda ner mig, ladda batterierna så jag lättare kan hålla mina känslor i shack imorgon när sonen åker till sin första gymnasieskoldag. 😴❤👏👍

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback