Solsken igen!

Vaknade när klockan ringde, liggandes på soffan, men var alldeles för trött för att gå upp så slumrade om i 45min för att sen vakna med ett ryck av rädslan att vi försovit oss. 😂
Vilket vi inte hade så var bara att ta några djupa andetag för att få ner pulsen igen. 😉

Barnen har nu kommit iväg till skolan och jag själv sitter på balkongen med kaffemuggen och solen i ansiktet och funderar över dagen.
Funderar på att ta en redig promenad...kanske inte så mycket power över det hela då jag börjat få rejäla problem med astman igen, men en lugnare (och längre) promenad är nog ändå bättre än ingen promenad. 😀

Annars har jag inga planer alls. Mest tankar som snurrar och en fundering över allting runt omkring. Med andra ord..allt och ingenting.

Hur har ni det annars där ute i världen? Några roliga händelser att dela med er av?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback