Another monday...

Dagen började med rejäl frost och kyla. Men jösses vad fint det är! 😍

När barnen hade gått till skolan böev det frukost och film för min del innam det blev en del planering och städande av köket. 

Några sms, fixande av papper och vips så var det lunchdags. 
Blev matrester från i lördags. Köttfärslimpa med kokt potatis, kokta morötter, gräddsås och lingonsylt. Såååå gott!

Eftermiddagen bestod av en kortare promenad, några avsnitt av Grey's Anatomy (då jag lyckas somna ifrån det vareviga vecka) innan Emilia kom hem från skolan för då blev det mellanmål och locka hår! 😀


Sen åkte hon tillbaka till skolan och jag gjorde mig iordning för att sen gå efter och möta upp Juliette, maken och svärmor.
Sen blev det in i gympasalen för årets första luciatåg! 
De hade pyntat såååå fint och mysigt. 😁😍⛄

Och måste säga att årets luciatåg var UNDERBART och annorlunda. Jag ÄLSKADE det! ❤😍

En härlig blandning av nytt, gammalt, svenska och italienska, dans, glitter, sång och ja...ett helt nytt tänkande.
Så det var lätt ett av de absolut bästa, finaste och roligaste luciatågen jag någonsin sett! 

När den föreställningen var slut åkte alla utom Emilia hem (hon hade en föreställning kvar), maken åt, jag såg klart Grey's, fixade med papper, planering och sen var det dags att hämta hem dottern för kvällsmat, den dagliga sagan och sängen. *mys* 💕

Nu ligger hon för natten, jag själv ligger nerbäddad i sängen med en smörgås och väntar på att veckans avsnitt av Criminal Minds ska börja. Sen är det Natti Natti. 😴

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback