Dagen börjad!

Här har det varit en "lång" morgon då jag varit vaken sen 5, precis som Juliette då hon skulle locka håret inför sitt luciatåg. 

Men Juliette är klar och kom iväg till skolan till 7. Emilia var klar i tid så vi hann se dagens avsnitt av Selmas Saga, och hon är nu på väg till skolan då de har samling 7.45 för att ga luciatåg för skolan idag.

Måste bara säga att jag älskar julkalendern. De där 13min på morgonen är så underbara och mysiga. Och själva berättelsen är verkligen underbar och vi alla längtar med spänning på fortsättningen. 😀😍


Jag själv har i alla fall fått i mig kaffe och fått på mig kläder. Ska väl peta i mig lite frukost också innan det är dags att knata iväg till Juliettes skola för att titta på hennes luciatåg. 🎍

Sen blir det mest att fixa hemma. Ringa samtal och så ska jag försöka få lite mer julkänsla genom att koka kola (om tid för det finns idag).

Och sen i eftermiddag/kvällningen så ska Emilia och antagligen två till fixa med lite överraskning. Mer om detta får ni veta sen. 😂

Nåja. Nu har jag inget mer att skriva och oavsett så har jag inte tid heller. Så önskar er en underbar dag och:

🎍🎍🎍TREVLIG LUCIA PÅ ER!🎍🎍🎍

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback