Nedräkningen har börjat!

1 december idag och barnen är nu spända och räknar ner rejält.
Emilia kom upp redan innan 6 imorse. Spänd och nyfiken på paketet hon skulle få idag. Fick knappt ett God Morgon innan frågan om hon får öppna kom. 😂😍❤

Varje kväll får jag nu en mysig liten stund med min älskade lilla tjej. ❤😍
Det ser både hon och jag fram emot!

Efter detta hade tjejerna väldigt bråttom att äta frukost och göra sig klara. Men inte så bråttom att de glömde tända kalenderljuset. 🎍

Så kalender på tv, verkar riktigt mysig så nu väntar vi med spänning på nästa avsnitt, och sen fick de öppna sina kalendrar vi köpte för ett par veckor sen. ❤

De vill ju se första avsnittet av julkalendern på tv innan skolan. Liten var klar redan 6.45, så målade den sista halvtimmen. 😂

Och nu har alla barnen precis gått så jag ska ta och äta frukost och sen fortsätta (och försöka avsluta) min storstädning här hemma. *suck*
Har i alla fall redan plockat undan, bäddat sängar, tagit ner sonens tvätt, fixat med disken, tvättat och hängt en maskin med dukar, fått i gång maskin nr 2 med sonens skatebyxor och druckit kaffe....ja man hinner visst en del när man vaknar 4.20 och inte kan somna om! 😂

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback