Riktigt trött...

...var jag igår. Med en redig huvudvärk som inget bet på.
Så orkade inte skriva i bloggen under kvällen.
Dagen var rätt lugnt. Förmiddagen bestod av frukost, plockande här hemma, städning, disk, ett avsnitt av en serie, möta äldsta sonen i stan för att hjälpa honom fixa nytt leg, fixa lunch och sen kom flickorna hem.
Theodor tvättade och drog sen till skatehallen. Juliette och jag fixade om hennes utegran....den vägrade stå rakt så fick flytta den och surra fast den. 😂
Men nu blev det riktigt bra! 😍

Sen blev det kaffe med Malin innan kvällen kom och jag tog itu med inbjudningskort till barnens luciatåg.
Sen fixa kvällsmat och få barnen klara för natten och i säng. 😴

Jag avslutade dagen med veckans avsnitt av Grey's i sovrummet tillsammans med en skål popcorn...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback