Vår Andra Advent...

....firades väldigt annorlunda då den inföll på min älskade sons 18års dag.

Så dagen började med firande och sång, för sen låta flickorna sina kalendrar öppna.

Sen ännu mer firande och hela huset fullt med folk.
På kvällen blev det lätt att "köra ut" allt folk. 😉

Vi såg dagens tv-kalender på kvällen, då frukosten drog ut på tiden.

Sen läste vi dagens saga innan vi kramade och pussade min mamma och sonen hejdå.

Klockan gick snabbt och sen var det senare än vi räknat med. Men paketet de öppnade på morgonen fick det bli ändå.
Kände att det är ju en enda morgon de kommer vara lite extra trötta...och då de bärjar bli så stora så känner jag att de borde klara av det. 😊

Så vi avslutade denna fullspäckade helg med en julfilm och popcornskål i soffan. Mys med familjen ät verkligen det allra bästa jag vet! 😍

Gissa om tjejerna var riktigt trötta. Den stora sov större delen i soffan och den lilla kämpade för att hålla sig vaken.
Filmen tyckte vi vuxna var riktigt löjlig, men vi såg den för barnens skull och den lilla gillade den verkligen. 😍
Men kan tyvärr inte ge den så bra betyg, så den får nöja sig med dessa: 🎬🎬

När barnen hade lagt sig så kände vi att det får räcka. Ögonen sved och vi var verkligen skit trötta. Så vi stängde bara av allting, gjorde oss iordning och sen kröp vi ner i sängen. Och jag tror vi bägge somnade på direkten. Vaddå trött liksom. 😂😴

Vet att ni idag fått många inlägg. Men mim blogg app ville inte fungera som den ska under helgen, så fick helt enkelt publicera alla inlägg idag.
Oavsett så får jag vara glad att det funkade mellan varven så jag kunde skriva. Och det gjorde att jag nu bara behövde redigera och lägga till fler bilder.
Så ett stort tack från mig till er. Ert tålamod är guld värt! ❤

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback