😂😂😂ASG😂😂😂

Juliette kom precis hem med sin kompis för att visa upp resultatet av utmaningen de gjorde! 😂
Dock vad jag bara om att fĂ„ se bilder...sĂ„ Ă€r extra böjd över att fĂ„ se det IRL! 😆
Det kallas tydligen: "Mix MakeUp Challenge"
Och gÄr till (typ) att man tar en lapp som beskriver vad man ska ha och vart det ska vara...
Jag tror jag dör! SĂ„ jĂ€kla "fult" men sĂ„ himla roligt! SĂ„ var tvungen att ta en bild...😆😇
 
Och hĂ€r Ă€r beskrivningen av vad min dotter har vart i ansiktet. 😂😂😂
 
"Mix Make Up Challenge"
Halloweensmink - hela ansiktet
Foundation+mascara - ögonbrynen
Primer - ögonlocken
Eyeliner - som vanligt
Bronzer - ögonfransarna
LĂ€ppglans - vattenlinjen
LÀppstift - under ögonen
Ögonbrynspenna - nĂ€san
LĂ€ppenna - kindbenet
Highlitighter - kinderna
Ögonskugga - lĂ€pparna
Rouge - hakan
 
Vilka ideér dessa ungdomar kommer pÄ!
Hennes kompis kom dock lite lindrigare undan...speciellt med tanke pĂ„ att de sen tydligen bara har 1min pĂ„ sig att ta bort sminket, det som inte gĂ„r bort ska sitta kvar tills sovdags, enligt sjĂ€lva utmaningen. 😂
SĂ„ var ju bara tvungen att Ă€ndra mig frĂ„n att ta "en bild" till hela tvĂ„ bilder! 😂😂😂
 
Visst Ă€r de "vackra"!? (lĂ€s fula) đŸ˜‰â€đŸ˜œđŸ˜†đŸ˜‡đŸ‘„
Dock en stor eloge och en stolt mamma/granne dĂ„ dessa tvĂ„ tjejer nu Ă€r pĂ„ vĂ€g till kompisens pappa (som bor tvĂ„ gatuadresser (kvarter??) bort, vilket innebĂ€r att de faktiskt visar sig ute sĂ„ hĂ€r innan de tvĂ€ttar sig sin hela minut och det Ă€r modigt! Hejja er tjejer!!! đŸ˜đŸ˜™đŸ˜ƒâ€đŸ‘âœŒđŸ‘ŠâœŠđŸ‘
 
Det var allt frĂ„n mig...för stunden. 😉
Ciao! 👄 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Asgarv.....skrattar sÄ tÄrarna rinner, dessa hÀrliga ungdomar. <3 <3 <3

Svar: Ja de Ă€r verkligen hĂ€rliga! 😂😂😂
Cinderellamum


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback