Fredag!

Målaren kom först efter 12.30 och målade då taket innan han försvann utan ett pip...vi såg honom inget mer den dagen.

Så ja...vi har fortfarande inga nya tapeter i hallen så jag kan inte göra ett skit idag heller. 
Tydligen har det blivit något fel med leveransen så våra tapeter kommer först på måndag. 😈😠
Så trevlig helg på oss...en tom hall och ett överfullt sovrum som vi inte ens kan röra oss i...
Men kanske är lika bra då jag når skit. Huvudet värker, halsen kliar, är sträv och gör lite ont och som om det inte räcker är näsan tät och rinnig om vartannat. Vill inte må så här...vill göra saker! 😧
Vi har i alla fall precis ätit lunch här hemma. Det blev fiskpinnar och mos. Maken åt med remouladsås och pressad citron medans jag åt med stuvad spenat! 😋
Veckohandlat har vi också gjort. Och köpt en liten sak till barnen tills på söndag. Maken är nöjd med valet.. INTE jag! Men kommer inte på något litet att ge dem heller...det är ju ändå Alla ❤-ans Dag på söndag så något vill jag hitta på! Men VAD???
Nä!
Är rätt tyst här hemma nu så ska krypa ner i soffan och vila lite innan barnen kommer hem och vi tar helg!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback