Fredagskvällen...

...blev väldigt lugn här hemma.

När flickorna kom hem från skolan tog vi med Emilia till Toys"R"us för att leta present till hennes klasskompis, då det vankas kalas i helgen.
Det gick rätt fort att hitta något fint som stod på önskelistan. 😃
Så fort att Emilia hann kolla lite själv, men hon hittade inte direkt något då "det bara finns tråkiga saker där", om man citerar henne.  😂
Tror vår lilla tjej börjar bli stor! ❤ 

När vi kom hem gick hon till en kompis för att leka. Efter ca 2 timmar kom de till oss för att leka och spela tv-spel innan det blev dags att ta kvällen och ha lite familjemys.
Blev lite slappande i soffan till en film.
Och så hade vi köpt nya chips vi var tvungna att prova....de var JÄTTE goda. Lite starka och söta på samma gång. *slurp*
När myset var slut gick Theodor till sin faster för övernattning och dagsbesök till farföräldrarna. Flickorna åt lite innan de bägge däckade.
Själv tillbringade jag resten av kvällen mellan crime-serier på tv:n och att spela på mobilen.
Men nu är jag trött så kryper ner i sängen och hoppas på ordentligt med sömn...och att jag mår bättre när jag vaknar imorgon.
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback