Frukost!

Igår gjorde jag väldigt lite. Veckohandlade och sen lunch innan jag var barnvakt åt BeccaBus.

Till middag blev det tacos och kvällen bestod mest av slappande i soffan till serier innan jag fick magsmärtor som hette duga så min planerade tidiga kväll slutade med att jag inte somnade förrän efter 2 inatt. 😴😴😴
Trots min jobbiga natt vaknade jag tidigt och känner mig nu extremt trött och sliten.
Men men....bara att bita ihop och göra det bästa av dagen.
Frukosten är i alla fall avklarad...idag blev det fattiga riddare och honungsmelon.
Gott var det. Och trots att jag stekte hela 10 riddare så blev det en hel del smet över så lyckades få 6st pannkakor med så nu har vi en matlåda till i frysen. *gött*
Har precis tagit disken också. Så nu är frågan vad man ska spendera resten av dagen med???
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback