God Frukost!

Idag blev det nygräddade baguetter med ost, skinka, gurka, paprika och kaffe till frukost. Det var riktigt gott!

Har sen spelat på mobilen fram tills för en timme sen, ungefär.
Den sista timmen har jag förberett och marinerat kyckling...idag ska vi äta indisk kycklinggryta med ris.
Och så har jag gjort en liten tårta dagen till ära!
Har precis fått på mig kläder, ville egentligen duscha, ansa ögonbryn (och annan jobbig hårväxt) och fixa fötterna. 
Men ska vara barnvakt, tidigare än sagt, så det får helt enkelt vänta till en senare tidpunkt. Så sitter nu istället i soffan och inväntar Claes med familj. ❤
Snart är det väl dags att påbörja maten misstänker jag och så ska sonen göra ditt jobb (dela ut helgens reklam). 
Sen borde klockan vara så mycket att man kan fika! 😆😁😂😃😉😜😛
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback