God Morgon

Blev sent i natt. Strax efter att jag hade postat mitt förra inlägg så tröttnade maken och sa till killarna att dämpa sig. Eller mer exakt så sa han: "Höj micen du hörs ända ner i sovrummet!" 😂😂😂
Men men...hade svårt att koppla av så somnade inte förrän efter 01.30 någon gång och gick upp vid 7 imorse....då hav jag upp efter att ha försökt somna om i evigheter. 
Oavsett så känner jag mig rätt pigg. Trött i ögonen men pigg i kropp och knopp i alla fall. Så den här dagen kommer nog funka bra i slla fall! 😉
 
Under morgon har jag spelat på mobilen, gosat med dotter och dukat en redig frukost buffé som vi alla njutit av. Den bestod av färskt grekiskt lantbröd, smör, cream cheese, ost, rökt skinka, rökt salami, gurka, paprika, honungsmelon, olika juicer, te, kaffe, mjölk, oboy och nutella. Så var bara för alla att välja och vraka! *slurp*
Jag åt en brödskiva med cream cheese, rökt skinka, gurka och paprika på. Tog en skiva honungsmelon och en mugg kaffe! Det räckte gott och väl åt mig! ☕🍞
 
Sen har det inte hänt så mycket här. Dukat av, slängt sopor, torkat bord och bänkar, tagit disken, gjort mig iordning för dagen och bakat en ny kaka efter ett nytt recept.
Så nu väntar jag på att den ska svalna för att göra klart den och sen kyla den innan vårt fika besök kommer! 🍰
Ska bli spännande att smaka sen! 😉
 
Nä!
Kolla om den är tillräckligt sval för att kunna göra jlart den. Sen ska jag ta något att dricka, förbereda kaffebryggaren och vape:a lite! 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback