God morgon!

Sitter här med min kaffe mugg och låter tystnaden komma över mig då barnen nu gått till skolan. *tomt*


Gårdagens utvecklingssamtal gick toppen!
Hade ju heller inte väntat mig något annat då Theodor är en riktigt smart kille som sköter sig fruktansvärt bra och då även har riktigt bra betyg! 😀
Vilket gör att han kan gå riktigt långt i utbildningsväg också. *så stolt* ❤
Mitt härliga besök i går bestod av Claes, Sandra och min älskade guddotter! ❤
Blir lika glad varje gång man ser henne. Mitt lilla hjärta! 👄
Kvällen blev sen lugn med stekt ägg till kvällsmat framför tv:n till beckans Criminal Minds. Sen skulle jag se C.S.I Cyber i sängen...men däckade! 😴

Idag då?
Ja det kan man fråga sig! 
Ska väl laga lunch till mig och maken sen...idag får det bli blodpudding och lingonsylt!
Tror maken ska spegelvända sitt databord också...och om jag inte hörde fel igår så vill han ha hjälp med det! 😂
Ja ni...trodde bygga möbler mm var "karlgöra" och jag skulle slippa hjälpa till...
Vet att det är tråkigt att göra alla "måsten" ensam...men så är det! 😂😉😜😛
Annars blir der väl en lika tråkig dag som alla andra. Sitter här och låter tankarna vandra till vad jag gör för fel? Vad kan jag ändra på?
Varför?

Fick i alla fall ett hejdå samtal från älskade "Syster Yster" nu på morgonen. Om ca 2 timmar sitter hon på flygplanet till Thailand. Och kommer hem tidigast 17 maj.
Men tar hon jobbet där nere blir hon nog borta i hela 1,5 år! 😢
Saknar henne massor och är så ledsen över att jav inte hade möjligheten att hälsa på henne innan för ett redigt kramkalas. 👭👄❤💖💓
Nä!
Har inget vettigt att skriva så ska käka frukost så magen slutar kurra. Inte sugen på något men det får nog bli samma som igår...yoghurt med crunchy och tranbär. Gott är det! ☺
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback