Hälften!

Förmiddagen sprang iväg och då är jag ändå inte klar ännu. 😧😥
Men har i alla fall fixat frukost, tvättat och hängt 3 maskiner med tvätt, hämtat ut ny bokningsnyckel till tvättstugan, pantat, veckohandlat, planerat något gott att äta tills ikväll, varit ut med sopor, tömt och plockat i diskmaskinen, rengjort bord, bänkar och spis, fixat lunch samt dammat i vardagsrummet!
Så vad har jag kvar att göra då...jo...bädda, dammsuga, skura och rengöra badrum samt duschrum och lite senare ta hand om all ren tvätt och skrubba mig själv ren! *längtar*
Men först låta maten sjunka ner då vi precis ätit lunch och jag blev för mätt. *urk*
Och ute skiner solen så blir lite sugen på en promenad idag med...precis som de sista 3-4 dagarna. Får ju njuta av den stora gula där uppe så länge den är framme. 
Men just idag vet jag inte om jag hinner...vill gärna vara klar med allt innan kl 16.30...helst! För sen vill jag bara vara med min älskade familj! ❤ 
Ciao! 👄 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback