Kaffe! ☕

En ny morgon och jag väntar på kaffet medans lilltjejen gör dig klar gör skolan.
En ny dag med nya möjligheter...men för mig blir det inget speciellt utan ska laga mat, små städa och söka några jobb som kommit ut på Af.
Nu fick jag kaffemuggen av Juliette så måste ta en stor klunk.....Mmmmm.
Igår eftermiddag låg jag mest på soffan och kollade massa avsnitt på datorn för att vila. Men hade ändå huvudvärk större delen av eftermiddagen och kvällen.
Blev mycket bättre efter lite mat i magen, maken var gullig och fixade varma mackor, igen. ❤
Dessa åt vi till tv:n och The Mentalist. Sen fortsatte kvällen i samma "crimetheme" med Criminal Minds och C.S.I Cyber! 😆
 
Åt några rutor choklad också under alla desda timmar med tv-serier. Juliettr var gullig och köpte igår kväll. Då de inte hade nonstop så valde jag att prova denna!
 
I alla år man köpt och ätit choklad och inte en enda gång har jag köpt denna innan. Men kommer lätt kunna köpa den igen! 😉 😂
Men nog om igår!
Och har inget att skriva om idag heller. Så ska ta och njuta av mitt kaffe och snart skicka barnen till skolan.
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback