Känner mig...

...långt ifrån toppen.

BeccaBus har precis åkt hem och vi har hunnit fixa lunch och äta den samt fixa med disk och fikat.
Det var riktigt gott med en fräsch och syrlig tårta. *slurp*
Nu ska jag försöka vila lite innan det får bli att spela tv-spel med Emilia...i ett svagt ögonblick förut livade jag henne att göra det. 
SEN SKA jag ta en dusch! Och förhoponingsvis hitta orken att fixa fötter mm....men just nu lysrr orken med sin frånvaro och jag känner mig febrig.
Men med lite tur kan en alvedon och duschen råda bot på detta. Om inte...ja då får det nog bli soffläge och ta fötter mm en annan dag när man mår lite bättre. 😉
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback