Lång dag

Idag har det inte gått i många knop för mig. Varit fruktansvärt trött och känt mig febrig men haft frossa på samma gång.
Men men...sådana dagar kan man kanske ha ibland, speciellt med för lite sömn under ett par nätter.
Men trots detta hängiga så fixade jag mat i alla fall. 😉
Har dock inte mycket till val då den inte fixar aig själv och på menyn idag stod det hamburgertallrik! *gott*
 
Har precis varit hos grannarna och lånat lite sällskapsspel så får se om jag orkar ta mig samman och spela lite med dottern ikväll eller om man kan ha en speldag imorgon kanske. 
 
Sonen har precis åkt till sina farföräldrar och Juliette gick precis till sin kompis för övernattning. Så då blev vi väldigt få hemma helt plötsligt. ❤
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback