Måndag...

...och ny vecka.

Och som vanligt började jag dagen med att väcka barnen och fixa lite kaffe. 
När barnen hade gått till skolan blev det en "runda" på löpbandet.
Sen blev det massa vatten och så frukost! 😃
Nu har jag precis duschat och fått på mig kläder och byggarbetarna kommer och går för att sätta upp väggar i förrådet innan de stänger igen dem helt. 
Känns trist att bli av med det efter dessa 6.5år vi bott här. Och känns som om detta är något de borde ha gjort för mååånga år sen egentligen. 
Men men.
Resten av dagen blir rätt lugn. Ska komma på någon lunch till mig och maken...vad är den stora frågan!? *kom gärna med förslag*
Sen ska jag på utvecklingssamtal i eftermiddag för Theodor. *mammas duktiga kille*
Och någon gång ska vi väl ta en sväng till Ica med Emilia då jag precis fick ett samtal från dem om att hon var en av vinnarna i "paprica mysteriet" som hon gick i lördags när vi var där! 😃
Hon kommer bli så glad sen när hon kommer hem från skolan och får veta att gon faktiskt vann! 😃❤
Och även när vi hämtar vinsten! *hoppas jag*
Men nu får jag nog ta och komma på någon lunch så den inte blir alldeles för sen!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback