Måndagsmorgon

Då var det en ny vecka. Sista skolveckan för barnen innan det är sportlov. Blir skönt för dem med lite ledigt! ❤ 
 
Igår kväll kröp jag ner i sängen runt 22 tiden då jag var så jäkla trött. Glodde på en film på tv3, den var faktiskt riktigt bra! Så kan rekomendera er att se den.
 
När svärmor var här igår fick jag en liten present. Så snart är min "samling" av bakformar komplett! 😉
Bara någon större hjärtform, några kvadrader...och sen är jag nöjd och kan baka vilken form jag än behöver och kommet då kunna exprimentera! 😃
Tack snälla svärmor för formen! ❤ 
 
Nu ska snart maken åka till en kompis och själv får jag snart besök av Sofie och lilla Elin. Sweet! ❤ 
Resten av dagrn får bestå av små fixande här hemma och försöka skriva mer på mitt personliga brev...men har kört fast lite så svårt att komma loss känner jag!
Men det löser sig säkert!
Ni får ha en bra dag!
Ciao! 👄 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback