Movie

De senaste 3 timmarna har jag spenderat i soffan tillsammans med maken och en skål popcorn för att se denna film:
 
Lång, ibland lite torr på händelser men ändå intressant! Lätt sevärd så den rekommenderar jag er att se. ☺
 
Nu känner jag mig rätt seg i kroppen men samtidigt för trött för att röra på mig. Så vi får se vad resten av kvällen har att erbjuda oss. Tror maken vill se på något mer...men vet ärligt inte om jag pallar en film till. 😯
Emilia spelar på makens dator, Theodor har en kompis här för övernattning så de spelar dator på hans rum (de ska snart gå till Konsum) och Juliette är hos sin kompis och gör någon smink utmaning...eller något...!? Ska bli spännande att se bilderna de tar sen! 😂
Ciao! 👄 
 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback