MovieTime 😆

Blev en lugn eftermiddag med en del vila. DÄ jag hade sÄ pass mycket tid pÄ mig fick det bli att se "The Green Mile", och det spelar ingen roll hur mÄnga gÄnger jag ser den för den Àr ALLTID lika bra oavsett!
 
Älskar filmen! Älskar skĂ„despelarna! Älskar handlingen och budskapen!
Dock blir man sorgsen, glad, fnissig och alla kÀnslor kommer fram under dessa 3 timmar. 
Extra sorgsen blir man dÄ man vet att det inte kommer fler filmer med Michael Clarke Duncan och han Àr en saknad skÄdespelare!
 
Men nu Àr det slut pÄ lugnet. Juliette kom precis hem frÄn Leo's, dock försvann hon till en kompis lika fort dÄ kompisen fyller Är idag.
Emilia stĂ€dar efter sig och sĂ„ snart hon Ă€r klar med det blir det kvĂ€llsmat och dusch för hennes del dĂ„ det snart Ă€r dags att ta natten för att samla nya krafter till den kommande skolveckan! 😊
SjÀlv ska jag nog ta disken och lite annat nyttigt innan det Àr kvÀll pÄ riktigt hÀr hemma.
Ciao! 👄 
 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback