Mumsfilibaba!

Var trevligt med besök en stund. Var lika trevligt att se Mattias, blir inte lika ofta då han numera jobbar borta på veckorna! Så Sofie, Mattias och Elin...tack för besöket!
❤ 
Kakan jag bakade nu under morgonen var mycket god! Gårdagens provrecept var inte i närheten av detta. Dagens nya recept ger jag lätt 5 av 5! *slurp*
Jag lovar att ni ska få recept på detta också ifall ni känner för att testa. 
För detta var lätt en kaka i min smak! Och Juliettes! ❤ 
 
Men snart dags att förbereda maten så den får gotta sig riktigt ordentligt...men först lattja lite på mobilen...och självklart ge er receptet!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback