đŸ‘ȘMysstundđŸ‘Ș

VĂ„rt fredagsmys började med "pizzabak" tillsammans. 🍕
 
Hur gjordes denna dÄ?
Jo...vi gjorde det lÀtt för oss idag (plus att jag lÀnge velat testa), sÄ köpte tortillabottnar frÄn Santa Maria plus deras pizza sÄs och topping.
Bre ca 2msk pizzasÄs (per botten), pÄ med lite riven ost. Ha sen pÄ vad ni kÀnner för; jag valde rökt skinka, grillad (och tÀrnad) kyckling, tacokryddad köttfÀrs, röd paprika, lite svartpeppar, mer ost och sist pizzakrydda! *slurp*
GrÀdda sen i nedre delen av ugnen, i 250 grader i ca 5-8min.
P.S. Kan verkligen rekommendera detta! Var super gott!  😉
 
"Smaklig MĂ„ltid"
 
Killarna tog med sina pizzor in pÄ rummen för att kÀka och spela samtidigt.
Vi tog vÄra pizzor med in i soffan för att se film. Emilia och maken valde en Legofilm! *jÀtte mysig*
Kan rekommendera er att se den! 😃
 
Nu kollar dottern klart pÄ en Nicke Nyfiken film, hon pÄbörjade medans jag duschade. Och sjÀlv skriver jag hÀr och funderar pÄ vad man ska göra nÀr man nattat dottern sen!? 
Vad gör ni denna fredag dĂ„? NĂ„gra roliga planer eller ideĂ©r under helgen ni kanske vill dela med er av? Eller tipsa om? 😉
NĂ€!
Har inget vettigt att skriva sĂ„ dags att avsluta och kramas lite med dottern! ❀ 
Ciao! 👄 
 

Permalink AllmÀnt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback