Oavsett...

...hur "mycket"an försöker få tiden att gå så känns det som om den här dagen aldrig tar slut.

Visst! Klockan är nu 20.00 vilket innebär att det är kväll, men med stora barn så är det ändå inte riktigt kväll för mig.
All tvätt jag skulle tvätta idag är i alla fall avklarat. Och så har man glott lite serier på datorn och ätit choklad.
Har precis tagit en dusch och krupit i min onepice så nu se vad man ska göra för att få resten av kvällen att gå???
Måste ju vara vaken i alla fall tills efter 21.30 då dottern inte kommer förräns då, eftersom hon glor på Melodifestivalen hemma hos en kompis.
Å nej jag tittar inte på det! Eller alla andra sjuka dokusåpor så som Paradise Hotell mfl. I mina ögon är det bara SKIT! Och jag själv förstår inte hur någon med ett uns av självrespekt ens vill skämma ut sig så inför alla som tittar. En det är MIN åsikt och det förändrar inte MIG eller min åsikt om de runt mig som faktiskt tycker dessa program är bra och kollar på dem. 😉😃😜

Nä! 
Har inte direkt något att skriva så kanske fundera ut vad man ska äta imorgon och därmed plocka fram något ur frysen! 😕
Så önskar er en bra lördagskväll och jag hoppas ni gör något roligt!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback