Precis helt klar!

Och det känns helt jävla underbart nu. 😆😃

Även om dessa 6 timmar, som det tog att skrubba alla skrymslen, grejor, golv och inredningsdetaljer i alla rum, INTE lika underbara. 😂
Men nu är hela lägenheten storstädad och det är sååå rent, sååå prydligt och framför allt precis som JAG vill ha det! 😇😛
Resten av kvällen lär dock inte gå i många knop alls här hemma. En varm dusch behöver jag, delvis för att mjuka upp rygg och axlar som är väldigt stela och ömma nu, men mest för att skrubba mig själv ren! Måste väl ändå matcha mitt hem känner jag, och efter 6 timmars storstädning så för jag det inte! 😂😂😂😂
En rygg & axelmassage av min make, som tack för allt jag städat idag 😉😂, skulle verkligen inte sitta fel ikväll...meeeeen...han gillar verkligen inte att massera pga alla knutar, så avskyr att fråga...så det lär det inte bli något med!😢
Sen bör jag nog äta någonting. Insåg precis att jag inte ätit sen kl 12 (8 timmar sen) och det börjar kännas rejält nu när jag sitter och försöker varva ner. *fy mig*
Vet dock inte vad jag ska äta...skulle vilja ha pommes...eller pizza...eller något annat gott. Men inget jag tänker lägga pengar på just nu så får hitta på något annat gottigt att stoppa i munnen! 😏🍕🍔🍟🍴🍰🍞🍜🍌
Men ja ni. Det var nog allt från mig just nu. Inga mega roliga inlägg men det är så här mitt liv ser ut just nu...så då blir det dessa tråkiga vardagliga inlägg tills jag kommer på något roligare och mer spännande att skriva om. 😉 😃
Ni får gärna komma med förslag! ❤ 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback