Skön eftermiddag.

Det blev en blåsig och kall, men ändå härlig, eftermiddagspromenad med maken förut. 

Gick då även till konsum för att köpa mjölk och lite annat småplock.
Under tiden fixade sonen vid datorn. De sista två veckorna har han och några klasskompisar fått en skoluppgift där de skulle göra en egen musikvideo.
Deras består av musik, lite dans och parkour. 😃
Han har precis blivit klar med den och måste säga att det var riktigt kul att se det färdiga resultatet! 
De är så duktiga! ❤ 
Dock tänker jag inte dela den här då det inte är säkert att de andra elevernas föräldrar godkänner att den läggs ut i cybervärlden. Men ville ändå skriva om det då jag är så himla stolt! ❤ 
Resten av eftermiddagen/tidig kväll har gått åt till mail, få videon av sonen, prata i telefon med svärmor, mamma och äldsta sonen. 😄
Har även skickat en del sms och fått hem tjejerna och precis fått i dem kvällsmat och rena efter alla sportaktiviteter denna onsdag.
Snart får det bli kvällsmat för mig, magen knorrar en del nu. Men har varit hungrig oftare idag, vilket varken är konstigt eller ovanligt eftet en slarvdag som igår. 😶
Resten av kvällen blir rätt lugn med nattning av barn och tömma diskmaskinen...annars inga direkta planer.
Hoppas jag kommrr ur min "känner mig ensam och inlåst" svacka snart så man kanske kan finna energi och lust till att försöka hitta på ich anordna någon form av aktivitet. *saknar det*
Men tänker inte stressa...allt kommer när man är redo! 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback