Tvättmaskinen...

...går igen. Trodde jag var klar men Emilias overall är så lerig att den står för sig själv. 😂

Nä inte riktigt men vill gärna att den är vettigt okey resten av säsongen i alla fall.
Så nu tvättas den så får jag hoppas att den hinner torka tills imorgon...vet inte riktigt hur det är med torktumling av sådana kläder...kanske får kolla det när maskinen är klar!?
Snart ska hon i alla fall sova och då ska jag ta en dusch och hoppas att min irritation rinner av mig tillsammans med vattenstrålarna.
Är så trött och irriterad över det mesta nu för tiden utan att egentligen veta varför. Och även om jag vet varför över vissa saker har jag ingen chans att sortera tankarna så jag får rätsida över hur jag vill ta upp saker och ting. Och drt är sååååå IRRITERANDE! 😈
Men det blir väl bättre det med så småningom...hoppas jag! 😉
Nä...dags att pussa och krama lilltjejen god natt...
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback