Vid spisen!

Hade trevligt fika brsök av fina Malin. Under förmiddagen så vi drack kaffe och åt av chokladfudgekakan från igår och nu är den snart slut. 😵 
Så då jag gillade den så skarpt får jag nog lov att baka den snart igen!
Måste bara köpa mer socker, grädde och mörk choklad! 😆
Och kanske mer kakao...😂
Nu står jag vid spisen och fixar dagens middag. Köttfärssås med spagetti blir det. Och när den kokat klart ska jag slänga i stekt bacon med! *slurp*
Men får ta ur en skål åt Emilia först då hon inte vill ha bacon. ❤
Sonen är klar med sitt helgjobb för denna gången och alla måsten för dagen är klara. Så då är frågan vad gör man efter mat och disk sen?
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback