Vilken tid...

Har fixat lunch och iag fick det bli stekt potatis med ägg och bacon...eller "fett med fett och fett"...i vissas ögon.  😂😂😂

Gott som f-n var det i alla fall så jag struntar i vilket. 😉
Vi åt maten i soffan till ett avsnitt av American Horror Story...
...men internet dog när det var typ 15min kvar så fick aldrig se klart det...inte just då i alla fall, men kanske hinner ikväll när jag är klar här hemma. 😆
Så istället blev det att hjälpa maken klippa sig, för han kunde inte vänta tills jag var klar med det jag skulle göra. 😤😠
När han var klar hoppade han in i duschen så då passade jag på att borra upp våra klädhängare i hallen. 
Sen gick det av bara farten så nu är hela hallen, sovrummet, duschen, alla garderober och trappen iordning städade, dammade, skrubbade och rena! 
Juliettes rum fick sig lite plock och dammsugning i alla fall. Det stora får hon göra på torsdag. 😉
Nu...ja..."bara" halva lägenheten kvar och det är den tråkiga och jobbiga delen. Den som tar både tid och kraft. 😥😧
Men jag vet hur skönt jag tycker det är sen när jag är klar så det är bara att bita ihop och fortsätta. 
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback