Check, Check, Check! 😃

Jösses vad effektiv man Àr ibland!

Som jag skrev tidigare sÄ har vi ju shoppat med svÀrmor idag och tömt innerförrÄdet och flyttat allt till uteförrÄdet plus flyttat garderober.
Utöver detta har jag nu planerat klart större delen av de kommande födelsedagafirandena, skrivit inköpslista och gjort en bestĂ€llning pĂ„ choklad som snart levereras frĂ„n Konsum av make, dotter och son! ❀ 
Fick lite hjĂ€lp till födelsedagarna av svĂ€rmor som sparar mig massor av tid genom att bjussa oss pĂ„ lunch pĂ„ fredagen. Tack snĂ€lla! ❀
Och nu till det Ànnu mer positiva. Soffan Àr sÄld sÄ vi har bokat kÀrra och imorgon blir det att leverera den! *hÀrligt*
SĂ„ nu kĂ€nns det bĂ€ttre. För nu kan jag ta stora delar av helgen till en redig utrensning och stĂ€dning hĂ€r hemma för att sen helt kunna koncentrera mig pĂ„ tĂ„rttillberkningar till mina Ă€lsklingar! ❀ 
Men nu kommer chokladen...sĂ„ ska göra mig redo för att Ă€ta den! 😂😂😂
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback