Fullspäckad dag!

Började med en rejäl sovmorgon, eller ja, vaknade senare än vanligt men då jag somnade skitsent och sovit dåligt så sov jag fasiken inte mer än max 5.5 timmar i alla fall. 😂

Men men...blev kaffe och frukost innan vi tog med oss flickorna och följde med svärmor till Jysk och djuraffären, och vi själva passade på att gå in på Toys "R" Us när vi ändå var i krokarna. 
Detta innebär att en present till Emilia är klar. 😃
Väl hemma blev det att räkna lite, ringa mamma, äta mat (idag fixade maken lunchen), blev fryspizza...snabbt och enkelt!
Sen tog vi ett ryck och slängde Theodors gamla bäddsoffa, ryckte ut det sista it förrådet i lägenheten och ställde iordning allt i vårt uteförråd.
Så nu är det tomt där nere, julsakerna är helt borta, garderober flyttade.
Så nu ska jag bara få ordning städskåpet, som numera får bli ett verktygsskåp, och sen få ordning på alla ytterkläder och skor som välker under vår trapp. 😢
Och utöver detta hoppas jag vi får sålt sen nya soffan också då vardagsrummets oordning gör mig stressad och nedstämd! 😨
Sen...ja sen är jag typ klar. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag hitta massor att ändra då vi nu får det väldigt trångt. Så borde ta ett par dagar till att rensa ur allting ordentligt...vi behöver mer förvaringsutrymme!!!! *panik*
Jaja...blir nog bra så småningom! 😂😂😂
Nu ska jag leta presenter på nätet till ännu en födelsedag! *pust*
Ciao 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback