God morgon!

Då var det fredag och klockan är snart halv 11. 

Det har varit en "fullspäckad" morgon här. Lyckades sova fram till 8 (WOW), och när jag kom upp så blev det att fixa kaffe och kolla nätet lite tills maken var uppe och klar i duschen. Då tog jag itu med alla verktyg och fick iordning i städskåpet som numera inhyser just verktyg mm.
Har även dragit ut massor i det andra förrådet och detta innebär att vi nu har hallen och sovrummet nästan helt tillbaka som det ska vara! *wiiieeeee*
Och på detta har jag hunnit dricka snart 3 muggar kaffe, skänkt bort massa böcker och fått liten att nu sitta och äta frukost. 😃
Så då är frågan...resten av dagen då?
Jo...ska få liten att städa sitt rum. Fixa det sista med presenter ingör morgondagens kalas vi ska på, hämta paket på affären, handla smågrejor jag missat, små städa, planera hur det ska se ut i vardagsrummet för nu är det bra kalt när alla julsaker försvann...
Ska även städa, rensa och fixa de resterande garderoberna samt rensa övriga hyllor mm.
Fast egentligen vill jag bara strunta i dessa tråkiga måsten ocj ta en tur till Ikea och bara strosa i mim egna värld...få lite tips och idéer för vad man kan göra framöver. 
Allt är roligare än att plocka och dola hemma (för det mesta), även om jag vet att jag kommer känna mig så glad och nöjd när jag är klar att det var värt varenda minut jag spenderat med dessa tråkiga måsten! 😉
Ska ta fram till dagens mat med...idah vlir det Tacos! *mumma*
Så det blir senare så vi kan njuta tillsammans av att denna motgångsveckan är över och att vi har en hel skön helg tillsammans innan vardagen och skolan drar igång igen! *gött*
Hur har er vecka varit då? Några roliga helgplaner?
Ni får ha en bra dag!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback