Latdag!

Då jag sov så lite inatt så jar jag inte direkt ork att göra någonting alls känner jag. Men har i alla fall fått i oss frukost. Slagit in paket. Skrivit två dikter. Skissat på Emilias födelsedagstårta samt dekorationerna till den. 

Så nu ser jag fram emot detta nya projekt med både spänning och fasa! 😂
Så just nu sitter jag i soffan och "glor på tv" (eller snarare har den mer som sällskap) samtidigt som jag funderar på om jag kanske ska börja med maten?!?
Dock vet jag inte nör den stora och den lilla kommer hem för att äta. Fast om jag latar mig och kokar gryta, istället för "fin mat" med friterat och sås, så sköter det sig själv och barnen kan äta när de känner för det. 😃
Men medans jag funderar klart så tar jag en chokladbit och stillar min hunger och mitt röksug! 😉
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback