Lugn kväll!

Ja...överskriften säger väl allt! 😉

Kom hem från födelsedagsfikat hos Malin med ett redigt tryck över bröstkorgen. Min astma har börjat spöka rejält igen och måste erkänna att det INTE är speciellt kul alls. Ännu mindre när medicinen inte hjälper fullt ut.... 😧
Men men...det går över någon gång så bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.
För mig blev det bästa film och chips i soffan tillsammans med maken. ❤ 
Efter filmen blev det att få liten klar för natten och medans hon borstade tänderna fick jag lov att bädda rent hennes säng då hon och kompisen lekte mes slime förut och självklart i sängen så en del klibbat fast. 😂 *ungar*
Maken sitter åter igen vid datorn och jag har precis avslutat ett god natt samtal med äldsta dottern.
Och nu funderar jag på vad man ska äta till kvällsmat (var ett par timmar sen jag åt) eller om jag bara ska strunta i set och sova!?
Är så trött och less på det mesta så sova låter lockande!
Ciao! 👄 


Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback