Lugn morgon! :-)

Här är morgonen väldigt lugn. Började den dock med enorm ryggvärk, men men...borde vara van vid det här laget. 😉

Men nu är jag i alla fall vaken efter lite kaffe, mediciner och lek på mobilen. 😃
Liten har varit vaken i ca 45min, men har fortfarande inte gått upp ur sängen utan ligger där och myser med sina kramdjur. ❤
Maken sitter och spelar och de andra två...ja de sover fortfarande. 
Insåg när jag kom upp att jag inte planerat mat för idag så det är nog dagens första uppgift då allt ligger i frysen. Men fantasin börjar tryta och matlagning är inte så jätte roligt...i alla fall inte vardagsmat. 😴
Annars blir nog dagen lugn. Ringa samtal, plocka lite hemma och umgås med familjen. Kanske handla och sen måste jag nog fortsätta lite med förrådet.
Även om jag fortfarande har 26 dagar på mig...så går dagarna fortare än man tror!
Nä!
Det var allt för stunden. 👄Ciao!👄

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback