Nästan helt färdig!

Och det känns underbart! 😃

Håller på och tvättar lilltjejens kläder och jag fick så bra hjälp av familjen med att slänga all "skit" jag rensat ur.
Några grejor kvar som jag funderar över...har lite beslutsångest. Och sen är jag helt redo för storstädning och mina roligare planer! 😀
Men nu ska jag smälta maten i någon minut innan det är dags atr gå över till fina Malin för att gratulera hennes äldsta son på födelsedagen!
Hipp Hipp Hurra, Hurra, Hurra, Hurraaaaa! 🎂🎂🎁🎁🎂🎂🎁🎁🎂🎂🎁🎁🎂🎂🎁🎁🎂🎂
Efter detta ska jag fixa med sista tvätten för att sen ta en lång dusch innan jag kryper upp i soffan med min älskade chipspåse och chokladkaka!  *slurp*
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback